Trött och har tråkigt!

Så därför stal jag en lista från Carro...




Gå in på dina bilder och ta fram första mappen vad visar första bilden?



Gå in på msn, vem är den längst ner på din online kontaktlista?
- Sara "Mellofreak" Andersson (Har 2 Sara Andersson nämligen)


Gå in på din musik, vad är det senaste du spelat?
- Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va


Vad är den 17;de bokstaven på tangentbordet från vänster?
- Delete


Gå in på dina favoriter, vad är din tredje?
- Nyligen (Blogg ping)


Vad är det närmaste höger om din dator?
- Armstödet på fotöljen


och vad är närmaste vänster?
- Det andra armstödet på fotöljen


Vad sitter du på när du skriver detta?
- En überskön fotölj


Vem skrev du senast 'hej' till på msn?
- Emmie D 


Vad har du för bakrundsbild på din dator?



Vad heter du på msn just NU?
- Emma


Vem och vad tycker du om den 7;de personen inne på msn?
- Adam B, Min kusin... Ja ni, vi träffas inte så ofta nu längre...


Vem tycker du mest om som är inne på msn just NU?
- Hallå, ofta jag skulle skriva nått sånt, jag älskar ALLA!


Hur många ikoner har du på ditt skrivbord?
- 25 st


Vilken dag är det när du skriver detta?
- Söndag

Hur mycket är klockan när du skriver detta?
- 17.58


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja alltså, mitt namn är ju så jävla orginellt. Helt sjukt. ;)

2008-11-02 @ 19:53:39
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha ;D Men om man lägger till Mellofreak så blir det lite mindre vanligt :D (A)

2008-11-02 @ 20:00:40
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0