Tillbaka vid liv!

Ja så är det!
A-K har kommit och åkt, huset är borta och jag sitter ensam kvar i Ystad.
Är så fruktansvärt trött att ja, jag skulle bara vilja åka iväg någonstans och vila upp mig. Men det fungerar inte, inte just nu. Inte nog med så är det massa skola att ta igen också.
Just nu så sitter jag med färg i håret, ska snart tvätta ur det och sminka över min vackra blåtira som jag fick igår när vi packade...
Om några timmar ska jag ut och fota för Österlen Lyser. Dock har jag inte fått tag i någon systemkamera så bilderna kommer bli kassa, men det får bli som det blir...
Sedan blir det lång sömn, så ska jag försöka att komma igen imorgon.

Nu ska jag ta och göra annat... Puss på er!

//Emma

Kommentarer
Postat av: A-K

Hej Kämpe!

Tankarna går till dej!

<333

2008-11-01 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0