Tillbaka till det svarta...

Ja, nu är den svarta bakgrunden tillbaka.
Det är mest för att det är lätt att göra fina saker med svart bakgrund.

Idag har jag tränat och inte gjort mycket mer.
Får se hur det blir med skola imorgon, är helt slut fortfarande och det är nästan ännu värre nu. Men jag var tvungen att träna idag, för vi har bara en 2 timmars träning i veckan och det gäller att ta vara på tillfällena. Det är nämligen så att jag får lite extra målvaktsträning på söndagarna.
Idag blev det mattan och lite sid skott.
Mattan älskar jag, för man får gå helt på känsla. Det är så att dom ställer en tjockmatta 4 meter framför mig och sedan kommer tjejerna från mitten och så kommer skott från en av sidorna. Jag är nog den enda som tycker det är roligt.
Sedan var det ju det gamla vanliga också.
Mer intressant kan det inte bli, eller hur?

Nu ska jag se klart Singing Bee...
Tjing tjong!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

tjockmattor är rent ut sagt hemska! :D

Fy fan... Kicka över dom är inte direkt det man ser fram emot ><

2008-11-02 @ 19:29:11
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahaha... Det enda jag inte gillar med denna matta är våra höga knän på mattan! Det tär på knän, lår och vader ;P

2008-11-02 @ 19:56:15
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0