Storbråk och stop motion!

Inte fan fungerar detta!
Seriöst det här är ju typ 3dje världskriget!
Mari och jag har en klar bild om hur det ska vara, jag har liksom inte varit med och bestämt något, men jag får fett med skit för filmingen från förra veckan.
Josse skyller ALLT på mig och Madde. Men jaja, det är väl tur att jag är så snäll att jag skiter i vad fan folk säger om mig. Liksom, hur seriöst är det här på en skala då?
Den som har gjort bäst jobb är i alla fall Tobbe, han har inte bråkat utan han står bara söt som socker och kollar på. Tobbe gillar vi!

Nu ger Mi och jag snart upp och skiter i resten, så får övriga klara upp den här skiten själva. Om det ska fortsätta vara så här kommer det inte att gå att göra filmer mer.
Jaja, nu ska jag göra klart kontoret i PS.

Bye bye!
// Emma

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tycker du e duktig som va här å filmade förra veckan(A) Näe men serre, ska vi slå ihjäl dom? 'fett taggad på det'

2008-11-06 @ 10:01:18
URL: http://smurfmurf.blogg.se/
Postat av: Emma

jag är på't

2008-11-06 @ 10:02:12
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0