Spela eller inte spela...

Jag vet inte, just nu känns det som en omöjlighet!
Men ja, jag har ju klarat det förr, så varför skulle jag inte göra det nu?
Jo, jag vet att det är farligt för hjärtat att spela när man är sjuk, men jag vill, jag vill så fruktansvärt mycket att det knapt är sant!
Hur ska jag kunna komma någonstans om jag ger upp för lätt.
Skitsamma nu, det är morgondagen det...
Idag är jag fortfarande hemma och ja, det ser inte ljust ut!
Men lite bra har faktiskt hänt. Jag hittade nämligen ett Epilepsiforum (okej, jag visste att det fanns innan). Men det jag inte visste var att man tydligt här fick se det negativa med tidningarna.

"Läste idag i aftonbladet att en kvinna fått ett anfall under Tv4:s "körslaget" när dem fick reda på att Linda Bengtzing åkte ut. tydligen vad denna kvinna ett stort fan till Linda och känslorna när hon åkte ur programmet satte igång ett anfall. i tidningen står först att hon svimmade och senare i artikeln att hon fick ett EP anfall, men att läkare där kunde ta hand om henne och ingen ambulanstur behövdes.

Så ni är inte ensamma"

(Det är ett gammalt inlägg)
Detta var det första jag fick se.
Det gjorde mig lite smått ledsen att folk verkligen trodde på vad som stod i tidningen. Men men, jag har ju i alla fall fått berätta sanningen nu.
Kanske att man kan träffa någon annan som lever sitt liv trots sina EP diagnoser. Liskom, varför stänga in sig när man kan leva livet?

Nu ska jag fortsätta kurera mig!

Ha't bra't!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Coach

Jag ska hjälpa dig i din beslutsångest ,,du spelar inte om du är sjuk det tillåter jag inte vet att du vill men bättre att stå över en match än att spela en match o kanske missa resten av säsongen.



Krya på dig kram från mig

2008-11-13 @ 16:53:45
Postat av: Emma

Jo, det lär väl bli så... Tyvärr!

2008-11-13 @ 17:57:29
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Coach

Hör av dig när du vet bestämt att du inte ska vara med.

2008-11-13 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0