Sorry, men jag kan inte hjälpa att sanningen svider!

Sanningen svider ibland, det bara är så!
Man skulle väl kunna säga att jag har dömt henne tidigt, men det är sanningen. Man kan inte komma till en ny skola, ny klass och ändra på allt som en gång varit.

Nu när vi fick veta hur provet skulle gå till så var det nästan så att man ramlade av stolen. Liksom ALLT är ändrat. Vi ska få långa frågor, hålla koll på EXAKTA årtal, provet ska vara NÄSTA vecka (vi fick genomgången idag och provet är betygsgrundande), vi får ingen instuderings hjälp (så som instuderings frågor/ppt), genomgången var luddig, 90% av det som skrevs fick strykas för "det var svårt att skriva på tavlan", m.m.

Jag har inte den blekaste om hur jag ska klara Svenska B nu.
Säger bara en sak: KOM TILLBAKA ANNE!!!
Hon får strunta i ungen!

Ja, ja, man får väl stå ut antar jag...

Ja förutom en hemsk svenska lektion så har jag hunnit med att vara moralisktstöd, haft matte b (som jag förstod tillslut) och halvt skrattat ihjäl mig!

En sak har jag förresten glömt att berätta...
Igår så berättade världens bästa A-K 47a att Sommarjobbarna på Lindströms kakelugnar och kaminer (dvs Jag och A-K) är välkomna till Hudiksvall den 20/12!
FÖRSTÅR NI HUR BRA DET KOMMER ATT BLI?!
Träning, umgås med en av sina bästa vänner och dessutom dra till Bengtzing spelning... Kan det bli bättre än så? Jag tror knappast det!

Men först är det annat som väntar...
Tex. Helgen!
Lördagen har ännu oklaraplaner, men det klarnar lite hela tiden.
Söndagen är som ni alla vet uppbokad till tusen... Dagen spenderas i Globen (ska smygkolla lite på våra framtida platser till den där lilla musiktävlingen ska avgöras).
Måndagen ska jag åka hem på, tyvärr!

Men innan jag åker så är det några saker som ska göras...

Tex skriva mail, fixa lite inför helgen samt hålla innebandyturnering.

Nu väntar sängen på mig dock, så det får bli godnatt här!

Hoppas att alla har det bra!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Mikael

Toppen att du ska kolla upp om Mello i Globen :D Den där lilla musiktävlingen, som kanppt någon känner till... Den är så himla ointressant att SVT funderar på att lägga ner den... xD



Lördagen är inte oklar! Jag har bestämt åt dig att du träffar oss :) xD

2008-11-25 @ 22:40:33
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Maha^^ Ja, asså varför ska vi dit överhuvudtaget?



Yeah! Då har jag klara lördagsplaner då ;D

2008-11-26 @ 06:45:38
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Mari

Tack för ditt moraliska stöd, både på matten, svenskan å väntrummet:-D

2008-11-26 @ 07:57:40
URL: http://smurfmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0