Sommaren 2009 stavas DIGGILOO!

Ja, det är så det ser ut just nu!
Hela sommaren är planerad känns det som.
Vi börjar i Ronneby (Mika, bara så du vet så ska du också dit!)
Fortsätter till Ovesholm.
Sen bär det vidare till Jennie för att åka till Vadstena eller Jönköping.
Efter det Lidköping.
Sen ett litet hack innan Skurup & Båstad.
Efter det så ska vi till Kungsbacka för att våldgästa Annika.
Sen är det då bara Stockholm kvar...
Så ser min sommar ut!

//Emma

Ps. Boka in NU om det är så att ni vill träffa mig...
Men ta hänsyn till att jag antagligen kommer jobba också!

Kommentarer
Postat av: Mika

Nej men Emma, då är du villig att betala min biljett med hoppas jag?! :D



Om du/ni behöver bostad är ni alltid välkomna hit, det vet du! :D

2008-11-14 @ 12:42:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Emma

Maha... Du tror inte det fanns en baktanke? ;D <3 Näe men, asså jag om allt går som jag vill så kommer jag kunna betala din biljjet x) ;D <3

2008-11-14 @ 13:11:28
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0