Skratt fest!

Ja shit asså, vilka tabbar jag gjorde!
Jag har verkligen aldrig tyckt att det var roligt att släppa in mål.
Men idag var det faktiskt rätt roligt.
Liksom, var hade jag mina händer?
Målet 2-0 kunde jag nästan fått gå som utan mål, men jag är för ärlig och sa att den var faktiskt inne. Undrar fakitskt fortfarande vad som hände, men jag tror att jag missade och trodde den gick utanför...
Sedan var det ett som självklart skulle gå precis in under mitt ben, det var väl lite surt, men jag vet inte, det blev liksom bara roligt av någon anledning.
Det är ju faktiskt det som är huvudsaken i allt. Att ha roligt.

Ikväll var det nästan skönt att kunna skratta av mig målen som gick in, för under seriematcherna så blir jag så fruktansvärt seriös och arg när jag släpper in.
Och jag lovar det är inte roligt någonstans när man har släppt in 30 bollar, hur många skott det andra laget än haft så blir man besviken och ledsen.
Även om jag innerst inne vet att jag egentligen har gjort ett bra jobb så går jag ner mig totalt. Men inte ikväll, för det var skrattretande dåligt spel från mig stundtals.
Dom här ska liksom inte göra mål på mig, det där låter självsäkert, men näe, det ska dom inte göra bara! Hur bra dom än är på att spela fotboll så ska dom inte göra mål på mig i innebandy.
Det är ju faktiskt så att jag har spelat fotboll med två ur det andra laget och jobbat med en. Ska jag vara riktigt ärlig så kändes det bäst att ta deras bollar.
De andra sket jag nästan i, vilket är farligt i sig.
Men jag var tvungen att mest ha roligt ikväll.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen som gäller.

Hoppas att alla har haft en lika rolig dag/kväll som jag!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0