Skotts = Melodifestivalen 2009

Nu vet vi då vem som ska vinna Melodifestivalen 2009.
I alla fall om vi ska fråga Daniel (en av mina lärare).
Det är nästan så till och med jag ska slänga iväg en röst.

Igår var det Stjärnor på is som gällde hemma hos pappa.
Mina favoriter är alla kvar än.
Det är toppen det!

Idag så har dagen börjat med att jag som vanligt ligger i soffan.
Tittar på WCn i skidor från Gällivare.
Känns hur nära Vasaloppet är för mig.
Det är en jäkla tur att jag får en snöträning innan i alla fall.

Vad är det då som gäller för mig idag?
Jo, jag ska träna som vanligt.
Ta tag i svenska skiten som den där tönten slängde på oss.
Fixa lite här hemma och sova tidigt!

Nu blir det frukost!

Ha de!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

eeeeey, alcazar ska vinna!

2008-11-23 @ 18:53:40
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Yes ;D

Det ska dom!

2008-11-23 @ 19:11:31
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0