Skola på en lördag...

Ja, idag är det då dags för mig att åka till skolan.
Eftersom jag är med i Skol If så ska vi visa oss på öppethus idag. Det kan nog bli trevligt, 2 ½ timme i skolan är inte så farligt faktiskt.
Ska vara nere på skolan om en kvart, så ska avsluta här och sätta mig på cykeln och trampa mig genom Ystad.Som tur är så är jag ju inte själv. Både Magda och Madi ska vara med så det blir nog kul.
Sedan ikväll så är det ju då match. Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Jag är peppad til tänderna och känner att detta nog kan bli en ganska bra match.
Men man vet ju då aldrig. Jag kommer väl som vanligt att köra "Se mig, Hör mig, Rör mig, HUR SVÅRT KAN DET VA!" i målet (min lilla pepp sång när räddnings siffrorna är låga).
Jaja, som sagt, nu ska jag ner till skolan.
Kanske kommer ett inlägg där med...
Puss!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0