"Red Bull, bättre än Duracell"

Man har så många borden här i livet.
Ikväll BORDE jag t.ex. fortsätta med Desktoppen, men inte fan orkar jag det, dessutom ligger jag back med massor av Niklas upgifter. Han spyr ut uppgifter snabbare än vi har lektioner nästan.
Men jag får nog tid till dom någon gång.
Vi hade i alla fall en trevlig Mediekunskaps lektion som började med föreläsning och när Biber hade läst en mening ungefär så är Björn uppe med handen... Självklart så lyckas Biber sväva ut och berätta om en väldigt rolig kille i blåa mjukisbyxor.
Sedan delades vi upp i grupper för att vi ska göra ett grupparbete där vi ska göra en reklam. Hela klassen valde att vi skulle göra reklamer för energidrycker. Min grupp bestående av mig och Madi (idag, Olle ska vara med också) valde att göra reklam för Red Bull och reklamen ska anspela på sex.
Vi (läs Madi) kom på idér som jag skrev ner.
Sloganen som jag kom på var väldigt fyndig tyckte jag "Red Bull, Bättre än Duracell!". Liksom den kan man ju tolka precis hur man vill!
Efter skolan åkte jag med Madi, Jonas och Lena till Bareko, men där hade dom inte vad jag sökte efter, men annat hittades om man säger så.
Efter det körde dom hem mig.

Sedan dess har jag varit hemma och bara slppat som vanligt.
Mamma är sjuk igen så det bara klagas här hemma.

Nu ska jag äta glass!
Puss!
//Emma

Btw, nu är Nyår fixat...

Kommentarer
Postat av: Mari

"Och en dag kom han in i RÖDA mjukisbyxor"



¨håller en penna i luften, helt stilla å säjjer ingenting¨



asg, jag fullständigt älskar Biebers utsvävningar, dom e alltid så klockrena!

2008-11-05 @ 20:22:53
URL: http://smurfmurf.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom är riktigt roliga!!

2008-11-05 @ 20:28:38
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh! Vi håller på med reklam på i-valet (rörlig bild) och i våran grupp ska vi göra reklam för energidryck. hahaha. ;) Energidryck is the shit?

2008-11-05 @ 20:42:12
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha... Yeah ;D Energidryck is the shit!

<3

2008-11-05 @ 21:01:53
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0