P.S I Love You!

Den filmen sitter jag mamma och Lina och tittar på just nu.
Har sett den ett antal gånger förut, så är inte så jätte intresserad.
Men, men, den är ganska bra ändå.

Idag har varit en bra dag på många sätt!
Svenska provet gick över förväntan, hade inte pluggat något alls, men det gick toppen! Ordförståelsen gick ännu bättre! Snacka om att jag lärt mig mycket om ord.
Ja i övrigt så lånade jag en systemkamera och fotade Lina, många fina bilder blev det. Dock inget att använda. Men jag får försöka fixa dom en annan dag.
Nu är filmen snart slut, då är det House som gäller och sedan sängen.
Så nu blire hejdå här!
//Emma

   


P.S. I Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0