Onsdag...

Hjälp vad hände?
Var tog min Onsdag vägen egentligen?
Jag vet verkligen inte.

Det började med att jag fick gå upp en timme tidigare än vanligt.
För att sedan gå till stationen där jag tog 2an till skolan.

Väl i skolan så var det dags för Desktop, där vi ska börja med ett nytt projekt som kan bli riktigt intressant. Mänskligarättigheter hanldar det om här också...
Kan ta mer om det en annan dag.

Sedan var det lunch som blev på Max och sedan vidare tillbaka till skolan. Med lite små stopp bla. på Team Sportia... Kollade på mössor.

Väl tillbaka på skolan så var det dags för Mediakommunikation där jag, Madi och Olle redovisade våran affisch, som blev lite ändrad i indesign.

Men vi fick mycket positiv kritik.

Sedan när vi snackade inviduellt med Biber så sa han många bra saker!
Trevligt trevligt!

Sen drog jag hem direkt, för jag tyckte inte att det var lönt att sitta i skolan.
På stan träffade jag Lina, så vi gick lite på stan och köpte en mössa till henne.

Sedan jag kom hem så har jag hunnit med att:

Läsa engelska boken
Skriva klart analysen på den hemliga bilden
Äta mat
Skriva lite på mailet

Detta är alltså rätt bra för att ha gjorts på bara några timmar.
För mig i alla fall.

Nu ska jag strax gå och lägga mig för att imorgon är det heldag på innebandyplanen som gäller. För det är nästan det sista som ska göras innan vi drar till stockholm!

Btw, kolla in på Wille Crafoords blogg!
Jag skrattar rejält!

Ha't bra't, ses snart!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0