Ny dag!

Ja, nu är det en ny dag och jag har nyligen vaknat.
Matchen igår ser jag som en ny seger för mig.
För varje boll som fastnar i nätet bakom mig lär jag mig något nytt.
Så igår lärde jag mig 35 nya saker.
Jag kan säga att jag har aldrig gjort så många konstiga räddningar under en och samma match. Min största styrka är att jag hittar på saker för att hindra bollen från att komma in, det kan nog se väldigt roligt ut ibland.
Men snart blir det bättre. När jag får lite mer styrka i benen så tror jag att jag ska kunna klara lite till. För det tar på krafterna att behöva konstra till räddningarna.
Nu är det snart dags att ta sig ner till träningen... Om jag nu ska träna.
Jaja, hoppas att alla får en bra dag!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0