Nu händer det grejer!

A-K! Nu är resan upp till dig boooookad!
Shit, Jul och Nyår kommer bli helt underbar!

Så här ser schemat ut:
18 dec, åker till A-K
22 dec, åker ner till Stockholm
23 dec, åker från Stockholm med mormor och hem hit
27 dec, åker med Lina till Jennie för att fira nyår
2 Jan, kidnappar Jennie och åker hit
Någon gång åker Jennie upp också, men det vet jag inte när...

Förstår ni hur fruktansvärt bra och roligt det här blir?

Ja, nu ska jag fatktiskt ta och flyga upp till min säng!
Så god natt alla!

//Emma

"Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!"

Kommentarer
Postat av: A-K

JA:D hihi tänkte just fråga dej om de;p hehe Åh va jag längtar!!!<333

2008-11-16 @ 11:41:52
Postat av: Emma

Wiiihooo :D

2008-11-16 @ 11:45:37
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0