Måndag = Långdag!

Idag var det en bra dag för mig!
Det var en sån här dag som man känner sig helt lagom på.
Vi började ju då skolan med Rörligbild.
Där vi startade upp ett nytt projekt.
Dokumentärfilmer på 8 min ska skapas.
Denna gången så är det Madi och jag som ska vara produktiva tillsammans. Kan ju säga som så att idéerna hittills är riktigt bra!

Jag kan säga så mycket som att det handlar om Mäns våld mot kvinnor och hur man tar sig ur förhållanden med våld inblandat.

I alla fall, efter Rörligbild så var det lunch...
Jag var nog den enda av oss 4 som tyckte det var fantastiskt gott!
På vägen tillbaka så råkade vi gå in på Hemmakväll och jag råkade köpa med mig ½ kg godis med mig... Det var ett sånt där Håååååpsan ögonblick.

Sedan var det Foto där vi fick en omöjliguppgift.

Väl hemma så satte jag mig och studade lite, fan vad jag var duktig!
Också kom Emmie förbi en sväng efter att hon hade gjort test på körskolan.
Sedan fortsatte jag med skolarbetet till Mari ringde och störde.
Efter det så blev det inte mycket mer gjort.
Matten orkar jag inte med och svenskan orkar jag inte ens börja med!

Nu är snart min tv-kväll också slut och jag ska sova.
Måste bara lägga till att nästa veckas Färjan kommer bli spännande.
Så länge dom inte är inne på Club 7 sammtidigt som jag är det...


Milla, Angelica, Micke, Jag, A-K, Carro...


Detta får räcka för idag, för nu håller mina ben på att dö.
Ska leta upp min Eeze spray och massera mina ömma ben lite.

Ha det jättebra alla!
//Emma

Btw, Lycka till imorgon världens bästa A-K 47a!

Kommentarer
Postat av: A-K

tack! (i efterskott) Tror att de hjälpte mkt faktiskt!;P

2008-11-27 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0