Man känner sig gammal ibland!

Som många i min närhet vet så har jag inte haft något leg fören nu.
Ikväll tänkte jag då inviga det, så jag skulle köpa cider på Ica...
Så jag tog cykeln dit för att hämta pengar först (jag skulle köpa pizza också), sedan gick jag in på Ica och hämtade det jag skulle ha. Gick vidare till kassan och skulle betala. Hon slog in cidern och fick pengar, kollade lite på mig, log och gav ett kvitto.
Men tror ni att hon frågade om leg?
I helvete heller!
Jag blev helt chockad, jag är ju absolut inte 25 och ser inte ut att vara det heller!
Jag ville helst bara slänga ur mig "Ser jag ut att vara 25 eller?" men höll mig lugn. Visserligen kollade hon några gånger på mig och på cidern, men hon frågade aldrig om leg.
Efter det så surade jag iväg till Hedis och hämtade pizzorna.
Sedan blev det hem, äta och dricka...

Nu har jag hunnit landa lite efter min hemska upplevelse, typ.
Har tittat på Färjan och Fotbollsgalan. Dessutom har jag kommit fram till att jag inte kan titta på tv utan att börja gråta, jag kan inte äta en hel pizza trots att jag inte ätit på hela dagen, jag kan inte dricka en cider när jag tar medicinen och ska därför inte göra det igen.

Eftersom jag inte har mer att berätta nu så ska jag titta klart på tvn.
Sedan ska jag sura lite till och försöka att få en hel natts sömn.
Ni förstår, jag hör ljud hela tiden och blir livrädd för allt.

Hoppas att alla har haft en trevlig dag!
//Emma

Btw, vet ni hur galet det blir när massa schlagernördar samlas i samma msn konversation? DET BLIR SÅ HÄR GALET X10000000000...!


Kommentarer
Postat av: Mika

Alltså. Det var ju faktiskt helt sjukt, EGENTLIGEN?! jag menar, det är ju deras plikt att fråga efter legg, right?!



och konversationen... HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA! så sjukt kul! Och Elin har ÄNTLIGEN fattat vad jag har för härliga kompisar, HAHAHAH!



Puss påre! <3

2008-11-18 @ 18:23:51
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är HELT SJUKT!

Jag blev suuur!

Hahaha...

ASG ASG ASG ASG ASG ASG

Jag tyckte nästan synd om Elin där ett tag ;D

HAhaha...

Puss <3

2008-11-18 @ 18:33:08
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0