Knarkare?

Ja, asså jag känner mig verkligen som en knarkare just nu!
Jag proppar i mig tabletter av alla dess slag för att bli frisk.
Måste liksom bli det till Fredag, eller måste och måste. Det finns ju andra... Men jag VILL! Det är dock match på borta plan, men det ska gå ändå.
Det är som tur är två dagar kvar.
Jag har kommit fram till att jag hatar Lamictal, eftersom den slår ut det mesta av mitt imunförsvar. Så jag är sjuk jämt och ständigt.
Det räcker att jag vistas i samma klassrum som en som är förkyld, så är jag plötsligt helt utslagen. Det är väldigt jobbigt och inte blir det bättre när några i klassen inte har någon som hällst förståelse för min sjukdom.
Men ja, det är inte deras fel, utan snarare mitt.
Men det är ju det mesta här i världen, eller snarare allt är mitt fel.
Jag har dock börjat vänja mig vid det nu.
Jag hoppas att jag nu ska kunna få igång kroppen igen så att mitt imunförsvar blir lite starkare och så att jag slipper missa så mycket av skolan.

Om en liten stund ska jag ligga i min säng och sova.
Som Milla just sa till mig på msn "såna som du ska ligga i sängen och sova nu"
Så sant som det är sagt!
*Tänker på en speciell händelse 2006*

Som sagt, sängen var det.
Hoppas att alla har haft en bra dag!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0