Jag ger upp!

Jag ger verkligen upp med svenskan!
Det går ju fan inte!

Laila är störd!

Okej, nu kanske jag dömmer henne för fort...
Eller näe, det gör jag inte!
Jag tror att min kära klass håller med mig i denna fråga faktiskt!

Idag då, vad har jag gjort av det jag skulle?
Jo jag har tränat = Jag har blåmärken!
Eller kanske jag ska vara ärlig och säga att mina lår är blåa!
För övrigt undrade jag åter igen vad jag höll på med på planen.
Jag kände mig mest överflödig...
Jaja, man kan ju inte vara på topp alltid.

Jag kände dock att jag nu vågade lyfta på fötterna mer, det var lite roligt att känna att jag faktiskt gör framsteg och får lite mer självförtroende.
Sedan vi fick nya tränare har jag plötsligt fått träning också.
Vilket i sin tur har utveklat mig som spelare.

Innan så var det övriga spelare som fick träning, tips och lära sig hur dom skulle göra för att bli bättre. Medan jag fick gå på känsla.
Men nu får jag lika mycket hjälp och ni ska bara veta hur skönt det är!

Hey, nu har jag annat för mig!
Jag fastnade i "Jenny" av Jonas Gardell.

Bye bye!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0