Ibland kan man bara le!

Ja, det är precis så det är!
Jag bara ler när jag tänker på lördagen nu.
Förstår ni hur bra det är att rädda 125 skott?
Okej, jag ska inte ta på mig hela äran, för Lena stod nog totalt 15 min.

Idag har vi nu haft Rörligbild A, vilket innebär att vi har filmat.
Detta ska vara klart nästa vecka, ganska chill, för  vi är färdig filmade och ska bara klippa det sista nu. Allt är liksom loggat och klart.

Snart blir jag hämtad av mamma så ska jag åka hem och sova ett tag innan jag ska åka till tandläkaren... Undrar just vad dom säger idag...
Vet i alla fall att jag ska betala 300... Inte kul det inte!

Jocke och Daniel hade hunnit läsa tidningen innan mig, så lite mobbad har man blivit. Men hallå, jag hade 150 skott på mig faktiskt!
Så det är ganska bra ändå...
Men nu ska jag sticka hem, hörs sen!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0