I Bollen flyger bollarna...

Japp! Så sant som det är sagt, i Bollen flyger bollarna huxflux...
Men från min läktarplats dagen till ära så kände jag hur det faktiskt börjar likna ett spel. Jag fick till och med ett hopp om att kanske så ska jag under en av mina 5 matcher som är kvar kunna hålla mig under 10 bollar back.
Ja, jag tror faktiskt alltid det bästa, varför ska man inte göra det liksom?
Var som sagt ner till bollen och såg på träningen, jag kände att jag var tvungen för att inte, ja ni vet ju hur det var 2006-2007.
Men jag ska vinna kampen mot medicinen!
Det bara är så, för den ska inte få ta över mig en gång till.

Nu sitter jag här i soffan och läser lite på Epilepsiforumet. Tröstäter lite av en 200grams chokladkaka också, jag har faktiskt inte ätit choklad på lång tid.
Min fruktansvärda sockersug kommer också som biverkning det är nog ändå det värsta av allt. Jag måste ha socker i mig hela tiden. Även om jag nu har försökt att klara mig på frukt. Många apelsiner går åt här hemma kan jag säga!

Snart ska jag sova, så jag inte lyckas med att vända på dygnet också. För ja, jag lyckas ju med det mesta, fast det är ju både positiva och negativa saker medräknat där!

Imorgon så blir det ingen skola, borde ju inte varit nere på träningen heller, men det kändes som att jag var tvungen för att inte gå ner mig igen.

Så, jag hoppas att alla har haft en trevlig kväll!
Kärlek, hopp och värme!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0