Höstlov...

Ja nu är det i princip slut...
Det känns knapt som att jag har haft något lov.
Nu har jag landat lite efter flytten i alla fall. Det känns faktiskt bara bra att lämna huset där ute, även om det kanske någon sekund då och då saknas lite.
Man har jag ändå haft väldigt många roliga stunder där ute...
Men dom orkar jag inte rabbla upp nu, men det kanske kommer nått senare.
Igår blev jag ju då lite blondare igen, kändes riktigt bra i slutet och nu sitter jag här och känner mig lite dummare än vanligt, eller kanske inte...

Igår kväll var jag ute och åkte runt med mamma och fotade till en grej som vi får se vad det blir av det senare... Några bilder ska skickas in till en tävling i alla fall.
Kvällen avslutades med fika på Norra skolan i Brantevik.

Nu är det snart träning, ska vandra med Emily ner till bollen och sedan är det fullt ös medvetslös som gäller! Eller kanske inte riktigt, men nästan.

Ha't bra't alla!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0