Hösten ut och Vintern in!

Efter en rolig engelska lektion där vi läste / lyssnade på en bok först.
Sedan så hade vi Tr/Bs...
Vi drog ihop serpentinsprej historian som är rolig och sann.
Men hälften av klassen trodde den var Bs.

Så åkte jag hem och kände mig allmänt glad och snäll.
Så snäll att jag hjälpte en tant av bussen med sin rollator och allt.
Dagens goda gärning där...
Inte nog med detta, jag fick sådan vinter feeling, så jag bytte kläder och gick ut och räfsade undan alla löv, sopade gångarna och hängde ut en ljus slinga.
Förstår ni hur mycket jag har lyckats göra?
Det är otroligt hur jag orkade...
Avslutade allt med att sätta ut lite ljus.
Plötsligt så blev det väldigt mysigt här!

Nu ska jag ta och tända lite ljus här inne också och fixa ett glas oboy och äta något. Sedan ikväll så ska jag ner till Cinema 3 och se på film med Emily och co...


So long!
//Emma

Btw, visste ni att det är fruktansvärt mysigt när man är ute och krattar löv, lyssnar på Rimfrostjul i Ipoden och det börjar snöa? Om inte så vet ni nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0