Godmorgon!

Idag är det då äntligen fredag!
Äntligen ska jag få komma hem till min hemstad.
Hela helgen spenderas i Stockholm med vänner och hästar.
Schemat ser ut så här:
Idag, åka upp (bil = komma fram mitt i natten)
Imorgon, träffa Carro och Micke, träffa Martin, köpa julklappar någon gång också.
Söndag, Stockholm international horse show i Globen! Jag och Lina ska vara där hela dagen och se på massa hästar och hoppning i världsklass!
Det är något som jag verkligen ser fram emot.

Sedan på måndag morgon så kommer  vi att åka hem.
Detta kommer bli en fett najs helg!
Har inte varitt uppe sen i Juni, så jag saknar verkligen allt och alla.

Nu håller jag dock på att dö av tristes, typ alla vet väl att jag verkligen inte gillar The Simpsons men jag är  så illa tvungen att göra den här upgiften.
Det verkar som att lektionen börjar nu igen... kanske.

Har'e!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Mari

Lektionen börjar? Skojjar du elr? Vore synd att kalla det lektion x)

2008-11-28 @ 09:46:43
URL: http://smurfmurf.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Emma!



Hoppas att allt är bra med dig och att du hade kul i S-holm!!! Såg er på Färjan ikväll och Simon med! Vi träffade Linda i lördags, jätte trevligt!!! Sköt om dig!!! Kram E-M & Simon

2008-12-01 @ 22:46:54
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0