Får damp här!

Man vet ju ignenting längre...

Skitsamma, jag har inte sovit sen halv 4 och jag gick och la mig halv 1... Ni som gillar matte får räkna ut själva hur länge jag sov.
Resten av tiden har Sigge hållt mig vaken och jag har beslutat att hon ska lämnas bort. Det går liksom inte att ha henne här, tyvärr!

Detta resluterar ju såklart i att jag är helt fucking slut!
Men men, jag håller humöret uppe.
Lite bättre blev det när jag (utan att ha pluggat spec mycket) fick G (precis) på svenska provet som vi hade i Tisdags. På ordkunskapen (som jag faktiskt inte pluggat alls på eftersom ingen visste att vi skulle ha det) så fick jag VG.
Så stolt är jag verkligen!



Folk får tycka att det är hur mycket skryt dom vill, men jag är stolt och glad!
Dessutom när jag läste mappen i Tisdags fick jag veta att jag hade uppnått 2 VG mål under första delen och det var på mitt skriftspråk, glad? Javisst!
Så jag är väldigt glad även om jag är trött.
Dessutom fick jag veta lite trevliga saker igår, så detta kommer bli perfa!
Men nu ska jag väl ta och fortsätta med min fina guda presentation.

Ha't bra't! Ses snart!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0