En kväll att minnas, på många sätt!

Ja, igår var det då match i Vellinge.

Det kändes helt sjukt att behöva sitta på läktaren, men det var något som gjorde mig fruktansvärt taggad på att komma tillbaka och göra mitt jobb bättre.

Matchen då, det gick fruktansvärt bra.
Tjejerna spelade som aldrig förr, man såg verkligen en stor skillnad.
Alla kämpade och Lena gjorde ett otroligt bra jobb i målet.
Något som jag kan säga direkt att jag inte hade klarat, inte igår i alla fall.
Så ja, jag måste erkänna att jag faktiskt var rätt glad över att få sitta på läktaren.

Nu var det ju tyvärr så att det inte var bra hela tiden... Utan någon gång under andra perioden (tror jag) så var det några skitungar som varit på Lena & Jonas bil och krossat sidrutan på förarsidan.
Det som var intressant var att se hur tjejerna nästan taggade till lite till och tog extra smällar nästan som att det var för att visa att vi inte blir överkörda av det.
Att poliserna som kom (typ 3 år senare) var otrevliga var något som typ kom med på köpet. Magda, jag och Madi gick en liten runda och kollade efter Jonas jacka som var det enda som människorna hade tagit. Men ja, den var och är nog spårlöst försvunnen.

Jaja, nu är den dagen förbi och dagen idag är en ny dag. Vilket också gör att jag måste komma på något nytt att göra. Men det tror jag att alla förstår att det har jag ju inte gjort.
Fast jag har faktiskt tvättat och hjälpt till att flytta lite saker.
Nu sitter jag fastklistrad framför Melodifestival dvdn från 06.
Ett av de bästa åren någonsin skulle jag tro!

Ne, nu ska jag ta och göra något vettigt!

Ha't Bra't!
//Emma

Btw, visste ni att jag börjar gråta när jag ser på Bengtzings framträdande från Leksand? Liksom, hon ljuger askalas dåligt... Men är fantastisk ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0