Emma gillar Matte B

Detta är skoj, dock inte lika skoj när Jonas kladdar ner blocket med meningslöst trams när jag hade skrivit exakt samma sak fast med andra värden...
Jaja, men skitsamma, han vill ju bara vara snäll.
Efter lunch ska jag åka hem och sova, ingen idé att göra prov när man är så trött som jag, eller kanske att man ska försöka ändå, får tänka på det under lunchen.
Nu är rasten snart slut, och då ska jag sluta prata med underbara Jennie, som jag just rimmade till... Väldigt vackert "jag sitter också här, men inte här där, tyvärr".
Jaja, nu ska jag väl räkna matte igen.
Puss hej!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aw! Älskar dig bäst <3

2008-11-04 @ 11:10:44
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0