Emma är plötsligt väldigt glad!

Plötsligt så har jag blivit ortoligt mycket bättre!
Liksom, har legat här med feber hela dagen...
Men nu har jag kollat runt lite och klippt massa Mashta filmer.
Detta roliga hittade jag på Wille Crafoords blogg...

Dagens ordstäv: Hellre tränsa i trans, än en transa i träns.

Dagens ordstäv: Först: en syn som gjord för under i sadeln
Sen: synar man sadelgjorden under

Dagens ordstäv: Bättre vända i volten än att vältra i våndan.




Shit asså, jag diggar det där!
Liksom "Hej det här riktar jag direkt till Emma!"


Ja, sånt uppskattar jag!
Men nu ska jag fortsätta att klippa!

Tjofräs!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Mika

hahahaha, KLOCKRENT!!!



krya på dig söte! <3

2008-11-12 @ 06:14:52
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är väl frisk till matchen på fredag ?????

2008-11-12 @ 12:57:18
Postat av: Emma

Jadå, till fredag är jag frisk :)

2008-11-12 @ 15:23:24
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0