DÖD!

Bara så att ni vet liksom.
Jag är numera officeillt DÖD!

Jag kan inte röra mig längre.

Idag har vi då haft den årliga innebandyturneringen i skolan.
Jag, Magda och Madi for runt hela dagen och dömde och spelade matcher.
Det var en händelserik dag som bjöd på ambulans, slagsmål och smärta.
Första matchen vi spelade mot Sagoprinsen (media 1orna).
Den slutade med seger för oss!
Sedan var det dags att möta Skutt 1 (it 2or), där det blev 2-1 till dom.
Sen var det lunch paus och vi satt och gjorde inte ett skit ett tag.
Eller Magda och jag passade lite till varrandra och jag sköt lite, var ett tag sedan man hade en klubba. Vilket också märktes.
Sedan hände det en massa, slagsmål i en match jag och Madi dömde, sedan skadade en kille sig vilket förde med sig en ambulans färd.
Då blev det ett speluppehåll och vi väntade på vad som skulle hända.
Man fick vara kvar frivilligt och våran klass valde det.
För vi ville spela mot lärarna!
Sagt och gjort, jag stod i mål och skyddade så gott jag kunde.
Fick dock en Jocke på mig och det gjorde ONT!
Sedan blev det till att spöa skiten ur it 1or.
Och tillsist så städade vi allt.

Sedan åkte jag hem och sov!

Och nu är jag slut, såklart är jag klar lagom till att jag ska gå till träningen.
Vilket är samma sak som HEJ DÅ!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0