Alltid på topp!

Varje sekund som tickar ska du vara på topp.
Prestera bättre för varje sak du tar dig för.

Men när gnistan tar slut?
Vad gör man då?

Jo det är vid dom  tillfällena man behöver ha inspiration att fortsätta.
När jag ska ta mig upp igen så sätter jag mig med datorn i knät och öppnar den heliga mappen. Inte långt därefter så sitter det ett leende från öra till öra.

Ja, varför skrev jag så där då?
Fråga inte mig, men ibland behöver man påminnas om att det finns något som tar en upp igen när det går tungt!

Gårdagskvällen då, den var rolig.
Emily och jag kollade runt lite på Top shop, men om vi säger så här.
Att handla där ingår inte i min budget.
Efteråt satt vi och väntade på en buss i en timme...
Det var inte det roligaste den kvällen!
Men mycket snack blev det och lite knäppt.
När jag kom hem så somnade jag typ direkt.

Idag så var det först Mediaproduktion, där vi gjorde klart filmen.
Eller jag hade mest problem med min dator, så jag gick till Gary.
Men tror ni inte att den slutar vara *Beeeep* då?
Jo självklart, Formel 1 datorn var i fin fin form.
Sen på rasten hade jag utv samtal.
Vi kan ju säga som så att jag är bättre än vad jag själv tror.
Det kallas även dåligt självförtroende.

Efter rasten så gjorde Magda och jag ett spelschema till innebandyn.
Ja, innebandy turneringen som vi ska ha i skolan då.
Sen blev det lunch på Store...

Tillbaka på skolan så fortsatte min kamp med datorn som åter igen fått fnatt. Det var ju inte direkt något som jag var glad över, men vi skulle börja lektionen med prov, så jag lät datorn stå en stund.

Tyvärr hade Jenny gjort en fin liten ruta på första sidan som gjorde mig yr och så var jag nära att få ett anfall.
Visst, det låter helt sjukt, men tyvärr sant.
Jag gjorde så mycket jag kunde trots att alla bokstäverna bara flöt omkring och var 3-4 dubbla. Men jag tror att det gick rent åt helvete!
Men snackade med Jenny och vi skulle ta det muntligt senare.
Men hela jag var helt yr efter det där.

Jag lämnade in min Formel 3000 dator till Gary, eftersom den faktiskt inte alls fungerade bra. Han tog då emot den och formaterade den, så den nu är en Formel 1 dator igen!

Tillslut var det bara redovisning kvar.
Där fick vi beröm för det vi ritat...
Men så mycket mer än det var inte bra!

Sen hem med datorn, och här är jag.
Ni som orkat er ner hit ger jag en stor eloge!
Ni är ju typ bäst eller något sånt.

Snart dags för träningsmatch...

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0