3 på samma linje...

Jennie, Annika och jag snackar alla 3 tillsammans över tele.
Vet ni hur kul det är?
Vi bara skrattar åt Jennie som kommer in plötsligt när vi pratar om något helt annat. Vi har väldigt väldigt kul här! Bara så ni vet...
Vi planerar nämligen sommaren.
Det är lite svårt att se till så att alla kommer ner hit så att det passar.
Men det löser sig, hoppas jag...
Jag älskar långa telefonsamtal, liksom först 1½ timme med Jennie och sedan nu typ 2 timmar med båda, samtidigt! Det var fett skoj!
Vi 3 är typ störda i huvet... Jennie dansade rock programmet (hon ska tävla imorgon) och Annika och jag snacka om allt möjligt, också kom Jennie in ibland typ 2 minuter efter att vi hade sagt något och kommenterade det.
Ja, skumma är precis vad vi är, men jag gillar't!
Nu har jag dock lyckats ha bort min fjärrkontroll i soffan *smart Emma* så jag kan inte sätta igång mello 05 dvdn igen. Lite stört det asså!
Nu ska jag äta vidare på min choklad och ska titta vidare...

//Emma

Btw, Emily och jag ska nöta läktare idag i Vellinge.
Det kommer bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Emily

läktaren! wohoo! tur att ingen av oss kan spela iaf ^^ tråkigt det hade varit om bara en av oss satt på läktaren! ;) BTW, kameran är med!

2008-11-14 @ 16:38:28
URL: http://heythereemily.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haaha! <3

Älskar dig !

2008-11-14 @ 18:03:14
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

Emily: Från läktaren kan man också ha kul ;P <3



Jennie: Maha <3 Löööve!

2008-11-15 @ 12:25:41
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0