15 minuter!

Ja, ibland så är det inte längre än det som behövs...
Kom till skolan efter lunch och hade då en kvarts lektion.
Kan faktiskt bli intressant det här.
Efter den trevliga stunden i skolan så åkte jag och Mari på stadsbuss safari. Vi började med 2an från Regementet till stationen, sedan tog  vi 3an till Åkeshill och tillbaka till stationen, där fick busschaffören damp, bokstavligt talat och slängde ut oss (han skulle ju köra vidare, men vi fick åka med dit vi skulle... Varför kan vi hoppa över).
Vi valde då att inte åka med honom igen utan ta 2an till Lasarettet och gick därifrån till Polishuset, där hämtade vi mitt leg, så nu är det  fixat. Sedan vidare till Willys där jag handlade onyttiga saker.
Sedan gick vi tillbaka till Lasarettet, eller snarare Siriushuset.
Därefter åkte vi tillbaka till stationen och jag åkte vidare hem sen.
Så det blev ett litet äventyr!

När jag väl kom hem så fixade jag mammas Ipod (läs min)...
Och nu sitter jag här med syster yster och tittar på tv.

Med andra ord ska jag avsluta här.

Kärlek
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0