Toppen kväll!

Ja, det är ett ord som sammanfattar bra!
Just nu ligger jag i sängen och pratar på msn med söta och saknade människor...

Tidigare ikväll var det talang, tittade med syster yster... Mys!
Sedan var det något annat, så skulle jag ner och tvätta, och frågade Lina..
Jag: -Kan du följa med ner och tvätta?
Lina: -Vad ska du tvätta?
Jag: -Öh... *tänker* KLÄDER :D :D :D :D

HAHA... Bara jag som fattar det roliga :D Men ändå :D :D

Sen nu för en stund sedan så smsade Mari och frågade om jag hade gjort matten till imorgon, vilket jag svarade att jag inte hade, eftersom jag inte ens varit inne på fronter och kollat vad vi hade.
Det slutade med att Mari kom på att vi inte hade matte förra veckan, och att veckan innan gjorde vi ju matteläxan på lektionen :D Woho liksom! Tack Mari för att du räddade min natt <3<3<3

Nu är det lite planering och sånt, och sedan soooooov time :D

Natti natti alla där ute!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0