Nära döden upplevelse!

Allvarligt, jag trodde jag skulle dö... PÅ RIKTIGT!
Va nere i källaren, paddan har ju inte varit där under vintern, som tur är. Och igår kväll när jag va nere så va den inte där heller, så jag tänkte glatt att den inte har kommit än.
Så va nere och hade slängt in kläderna i tummlaren och är påväg upp. Så kom jag in i pannrummet och ska just sätta ner foten när något hoppar iväg under den. Och FY FAN vad jag blev rädd! Jag tjöt så mamma hörde det ända upp! Hon trodde att någon var där nere, mer än jag och höll på att mörda mig. Jag bara tjöt och grät och kunde inte andas... Bara skakade som fan. Mamma kom ner och jag bara stod där på lastpallen och kunde inte röra mig. När jag väl kom upp (efter typ 3-4 minuter) så fortsatte jag att bara skaka. Så jävla rädd va jag!
Jag kommer fan att drömma mardrömmar halva sommaren nu!
Det var sista gången jag var nere i källaren nu...
Jaja, nu ska jag typ plugga LITE matte inf nationella imorgon...
God natt!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0