Näe men en hårig dag...

Ja detta var en härlig dag...

Först en skön promenad till bussen i solskenet...
Fortsatte med att vi på första lektionen tittade på en film, som var *hmm* Intressssssant... Eller kanske äklig snarare. Liksom efter den skulle man äta :-/ Haha... Tror filmen hette Bone Collecter, ska nog inte gå in på några detaljer... Haha...
Sedan blev det lunch, eller först så snackade vi med Jonas ett tag, försökte få honom att inse att vi ville gå på lazerdoom även om vi inte kunde vara med. Men han envisas med att vi ska bowla... Jaja, vi får se...
Sen åkte vi till Store där det var GOD mat, och ja, Mari och jag var ju hungriga x) Så fick några andra mer mat, men vi vågade inte fråga... Så vi satt där och bara tittade på varran... Så kom servitrisen och Silve bara "Du, asså HON DÄR *pekar på Mari* Vill ha mer mat, kan hon få det?" Hon bara ASGARVAR och säger javisst, så Mari och jag gick ut till köket och på vägen ut så möter vi hon servitrisen och hon bara asgarvar igen... Så gick vi ut i köket och bara (AA) "Kan vi få mer mat?" och kocken bara "Javisst :-D" och började lägga på mer mat :D Miiii och jag glada ;D Haha...
Sedan så åkte vi tillbaka till skolan... Och här är vi nu, vi skulle egentligen ha Mediakunskap men ja, som vanligt med K-E så har man lektion i typ 2 min... Han sa bara vad vi fått för betyg och där blev det G ;D Yes!
Nu väntar vi på att Maris pappa ska komma och hämta, så blire hem till M för "mysterapi"...
Sen hem till någon för att se ESC ;D *sjunger och trallar på Hero*

Nu ska jag hitta på något, bänken kanske?
Förresten, har glömt att berätta, men DOM SKA BYTA UT VÅRA BÄNKAR!!!!
Men Claes har sagt att vi kan ta hem dom ;) Haha...

Ha det bra och Heja Sverige Go Charlotte GO!

Kärlek // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0