Jaha, missat några dagar...

Ja, då har det gått några dagar, och det har varit blandade känslor.
I söndags var det Malmö hela dagen för en viss Bengtzing.
Toppen spelning om man säger så, och NEJ jag sjunger inte i mikrofonen! ;D
Haha... Jag ska kanske lära mig sjunga någon gång... Kanske ;)
Ja mycket skoj och mycket trevligt, både Siri och jag hittade nya bilar. Heta som få!
Här kommer lite pics...

   

1. Jag och de söta clownerna... 2. Linda på scenen :) 3. Linda och jag, ja, om ni bara visste allt runt denna bild... 4. Jag och min nya bil :D

Ja, sen i måndags var det skola, svenska först, inget märkvärdigt. Fortsatte med Idrott, orientering :D Och jag fick springa själv, efter mycket övertalning! 41 min, inget att skryta med. Men om man tänker på att jag inte spruningt på hur länge som helst och att jag nu sprang själv och orkade utan större problem så är jag stolt!
Så hade vi dessutom "friluftsliv" bara för att alla skulle bli Godkända, vi var några som inte hade varit med förra gången. Så vi satt och gjorde nyponsoppa på trangiakök på parkeringen utanför idrottshallen. Där kan vi snacka om roligt vi hade (tänk er själva 10 pers sitta runt 3st trangiakök och göra nyponsoppa på en parkering).

Tisdag = Np i matte. Del 2, det gick skitbra :) Hoppas på ett VG minst! Slutade efter så jag tog bussen till Tomelilla för att fixa lite på banken. Spärrade kort och sånt... Sedan blev det vandring hem. Det är drygt 1mil hem så det var lite att gå. Kom hem trött och slängde mig på sängen och sov i någon timme innan Lina kom hem.
Sen gjorde jag inte mycket mer än att sitta/ligga i sängen...

Idag blev jag hemma för jag hade en hemsk huvudvärk imorse. Men det har gått över nu, så det blir skola igen imorgon... Där är det prov, härligt härligt... Hela mediakunskaps kursen har gått ut på olika vad tycker du/ vad tror du frågor. Men så får vi ett 40sidor långt kompendium om vad provet ska handla om, och varje fråga på provet var en fakta fråga. Hur i heligaste helvete tror han att man ska kunna förbereda sig? Liksom, kursen har kanske gett lite info, men jag tycker inte att man lärt sig något nytt på den. Men men, vi hatar K-E och han hatar oss :D

Nu ska jag fixa lite hemma och sedan sova en stund...

Bye bye!! Love // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0