Hemma och tråkar...

Ja ni skulle bara veta hur tråkigt jag har det...
Men tänkte att jag kan berätta lite hur det var i Torsdags natt medan jag inte gör något annat. Det började med att vi vid 6 började åka mot Göteborg, ja, asså nu har jag ju sagt lite fel, för det va ju inte i Göteborg som jag först hade fått veta, utan det var i Sätila. Men men, när vi kom fram så övertalade jag mamma att jag skulle få komma in och betala tillbaka senare.
Sedan så stod Lina, Annika och jag och väntade på kanten av dansgolvet.
Efter nån timme så blev jag uppbjuden och ja, snäll som jag är så följde jag med upp och dansade. Det första killen sa va "Jag är inte så bra men vill gärna försöka" Och ja, att han inte va bra va inget snacka om saken, han var stel som en pinne och stod konstant på mina tår. Stackars kille tänkte jag och dansade vidare. Efter den 3e låten så fick jag dock nog (liksom 1 lugn + två upptempo = tryckare enligt honom) Nej det klarade jag inte av mer. Ni skulle bara veta var han hade haft händerna efter sista låten. Satte mig hos Lina och Annika och vem kommer inte och frågar om en till dans om inte den där killen! Fy fan, jag svarade bara "Jag måste vila lite, kanske senare!" -ASG- Ofta att jag ens ville se honom igen. Sedan stod han och glodde på mig i 10 minuter innan han gav upp. Trodde jag ja! Men tji fick jag, för när vi hade tagit plats framför scenen så kom han igen. Och ja, NÄRGÅNGEN är väl det minsta man kan säga om honom! För under mer än HALVA speliningen stod han och hade händerna på mig, var ska vi inte gå in på, Men tack till Killen som sa åt han bakom mig att flytta sig ifrån mig!
Så kom Linda och JENNY ;D Woho liksom! Linda gick på stort och körde alla de kända låtarna och inga pojkar, eller ja, den exakta låtlistan va Inga pojkar, Alla flickor, Jag ljuger så bra, VS och Hur svårt kan det va? Så ja, det var MYCKET skrika med så högt man kunde. Vilket min hals inte tyckte om alls. Men hey, vem bryr sig?
Det klämdes även in låtar som Pärle porten och Nationalsången... Och direkt efter så drog vi hem :P Så det blev inte mer än det ;P Sedan sov jag hela vägen hem ;P

Igår spenderades dagen hos Mari :D Mys och Terapi kan man sammanfatta dagen!
Och nu så ska jag fortsätta med hemsidan... Tror jag :P

Bye bye // Emma

Kommentarer
Postat av: Annika

Den natten kmr ja aldrig att glömma. Tack för den =)

.... Dt va ngn som håll mej på axel ett antal tillfällen under spelningen men ja vågade inte titta bakåt vem dt va XD... dt va bara en parantes XD

2008-05-09 @ 21:12:01
URL: http://www.myspace.com/_dance_lover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0