Härliga sommar dag...

Allvarligt, det känns som om det är värsta högsommar dagen idag!
Solen gassar och jag vill bara HEEEM!!! Liksom orka sitta i skolan i 15 min till!
Jaja, det blir nog bra, och snart får jag ju komma hem ;P

Svenska lektionen idag va härlig värre! Läste hela lektionen, ute i solen. Eller ja, halva, då jag inte orkade gå ut under första delen. Men sedan satt jag och solade i öhm, typ 1 timme x) Emma GLAD!!

Sen under idrotten så var det först Hjärt och Lungräddning och sedan badminton och tillsist prov... Första delen gick okej, liksom att trycka på miniAnnes bröstkorg var ju inte så svårt. Däremot att få in någon luft igenom hennes mun var fan totalt OMÖJLIGT! Allvarligt, jag har för liten mun för sånt där... Fast egentligen var det så att det var fel på den miniAnnen jag hade så det gick inte att blåsa in någon luft.
Sedan under badmintonen så fick jag plöltsligt ansvaret för rundbadmintonen, öhh... jaha?!?! Jaja, jag körde på och allt gick bra. Efter allt så var det prov, vilket gick, sådär... Ska nog inte kommentera det mer än så!

Och nu ska jag strax gå ner till bussen :D

Puss hej!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0