Glad :-D

Woho... Jag är GLAD :D :D :D

1. Jag fick göra både Läs och Hörförståelsen idag efter skolan...

2. Jag hade typ hur långt hål som helst!

3. Jag fick veta en glädjande nyhet... Det kommer väl ut snart, men till dess är det hemligt... (handlar om skolan)

Så fatta glad jag är :D

Haha... efter provet så kollade jag och Daniel lite esc, han håller stenhårt på *trummvirvel* ESTLAND x) Om dom vinner har jag lovat honom att jag ska åka och se esc nästa år x)

Själv håller jag på Irland *hö hö hö* Okej, observera att detta inte är seriöst för 5öre x)
Om Estland inte går vidare så vet jag en som kommer att bli mobbad x)
Det kommer bli kul att se...

Nu ska jag snart ta stadsbussen till stationen *orka vara slö*

Tjing Tjong so long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0