Blogg time...

Ja asså jag har ju varit hemma hela veckan typ, fattar inte varför jag inte bloggat... Men har inte riktigt haft tid... Eller jo jag har haft all tid i världen, men ja... Skit samma!

Idag har jag uteslutande suttit och accepterat filmerna från kryssningen! Här kan vi snacka Minnen, skratt och ännu mer minnen! åhh! Längtar tillbaka!
Snart ska jag börja klippa så smått :D har faktiskt fått alla filmerna från Måndagen <3<3
Att filmer sänds innebär också en massa snack! Mys de!
Saknar er allihop! Så de stänker om de! A-K och jag har ju inte setts sen kryssningnen... Men på fredag är det dags! :D Då är hela gänget samlat igen!

Veckan som kommer ser ut på det här sättet:

Måndag: Klass dag, vi ska till Malmö för att först spela Lazerdoom (alla utom jag och Mari) sedan Bowling, sen typ grilla? Jag har inte riktigt förstått allt :P men kul blire nog!

Tisdag: Fotbolls turnering i Köpingebro... Måste dock dra tidigare (AA) Joooonaas (AA) Hahahahaha... Det löser sig ;P Ska först iväg till sjukan innan det bär av till Kristianstad för Caracola :D woohooo :D Liksom Emma :D :D :D -Internt x)-

Onsdag: Öhm, någon form av avslutning?

Torsdag: Stockholm :D

 Fredag: Grönan hela dagen

Lördag: ???

Söndag: Skansen för Caracola :D :D :D Yes!

Måndag: Hem? jag vet inte riktigt ;P

Så ser det ut för mig närmsta tiden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0