Trött!

Shit asså, är helt slut idag!
Igår var en intensiv dag...
Efter skolan gick Madi och jag och hämtade mina målvakts byxor (som mer liknar regnbyxor, typ), vi var först tveksamma med tanke på att det inte var de som vi hade beställt.
Men jag bestämde ändå att jag skulle ha dom, det var ju sköna att spela i.
När jag kom hem så lade jag mig och såg på Taxi innan mamma och Lina kom hem.
Jag följde med till Linas skola och kollade på 9ornas utsällning.
Men vår (med Yllywood) var 1000 gånger bättre.
Det var lite tråkigt, man hade ju hoppats att det blev bättre med åren.
Direkt efter den så åkte jag till träningen...
Härligt att ta ut sig lite och att än en gång klå spelarna i 21 (straff läggning).

På söndag är det dags för match och den längtar jag efter!

Idag då, vad händer?
Jo är så trött att jag snart somnar...
Halva klassen sitter och gör allt annat än vad som ska göras, som vanligt!
Även jag räknas in i den skalan.

Nu ska jag väl kolla lite på uppgiften...
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0