Seger...

Så kom ju då den första segern...
Mot föräldrarna!

Jag var helt sjukt nere innan!
Gick ner till Bollen och grät hela vägen...
Ibland är folk fruktansvärt orättvisa!

Men det är väl skitsamma nu antar jag.

Tankarna gick till betydligt roligare saker så fort vi startade.
Det blev mycket skratt och stundtals fint spel.
Jag hade riktigt roligt i målet.

Efter full tid så stod det 4-4 och det skulle avgöras på straffar.
Jag plockade 4/5, vilket var en härlig känsla.
Trots att hela jag skakade under straffläggningen.

Sedan var det dags för våra straffar.
Jenny, Amanda och Jossa missade sina, vilket gjorde att allt hängde på Linnéa och Madi. Linnéa satte sin och det stod lika. Så för att vinna var Madi tvungen att sätta sin.

Vilket hon såklart gjorde!

Där med var våran första seger avklarad.

Sedan blev det lite mer spel där jag fick spela ute...

Sen bar det av hemmåt, fick åka med Madi, Lena och Jonas.

Nu sitter (läs ligger) jag i soffan som vanligt.
Känner att jag kommer att somna tidigt ikväll.

Så, hej då så länge!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Emily

Nej! varför grät du? :(

2008-12-08 @ 18:59:54
URL: http://heythereemily.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var inget viktigt... Men det tog en fruktansvärt massa kraft.

2008-12-08 @ 19:48:28
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0