Också var det dags igen...

Allt är precis som vanligt...
En vinner och det skylls på röstningen.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/stjarnorpais/article3937391.ab

Men seriöst, alla vet ju att det är likadant i ALLA programmen.
Det kvittar vad du än tittar på när det gäller ett program där röstning sker (nästan iaf).
Melodifestivalen, Idol, Let's Dance, Körslaget och såklart Stjärnor på is!
Så varför blir man upprörd?

Det är en sak om rösterna inte skulle registreras/man inte kommer fram.

Men det där med att det är orättvist och sånt kan slänga sig i väggen.
I artikeln klagar någon på att dom som bestämmer sig först efter (som i det här fallet) Jesper åkt bestämmer sig för att rösta på honom så är det väl ingen fara. Det hinner man gott och väl. Så jag förstår verklligen inte vad man klagar på.
Jag har så många gånger bestämt mig i sista sekunden och hunnit.

Enligt mig är det inget som är orättvist i detta fallet.
Lägg ner ni som klagar och låt bli att rösta om det inte passar er!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0