Mänskliga rättigheter!

Vi på JB i Ystad lever just nu för Mänskliga rättigheter.
Tema veckan i år handlar om just det, mänskliga rättigheter.
Visst är det ett aktuellt ämne, men när alla ämnena man har i skolan handlar om det så blir det lite jobbigt faktiskt. Idag har vi startat ett projekt där vi ska göra en affisch för en organisation som jobbar för mänskligarättigheter.
Mari och jag ska göra en affisch för Childhood.
Tror att den kan bli riktigt bra fakitskt!

Just nu sitter vi och gör inget vettigt som vanligt...
Men snart kommer nog kreativiteten igång!


Idag gjorde jag klart min affisch till Desktopen, nu är det bara foldern kvar!

Ehm, något mer orkar jag inte skriva nu...

Ha't Bra't!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Mari

Efter rasten tar vi nya tag!<3 affischen vår kommer bli bästastebästastebästa!

2008-12-10 @ 13:18:30
URL: http://smurfmurf.blogg.se/
Postat av: Emma

Maha... bilderna blev ju bra iaf ;D <3

2008-12-10 @ 14:56:48
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0