Jul jul, Strålande Jul!

Japp, snart är julen här...
Inte många dagar kvar.
I år blir första gången på länge som nästan hela släkten är samlad.
Det kommer att bli riktigt trevligt tror jag.
Niclas, Martin, Joel, Mormor, Léon, André, Pappa, Mamma. Lina och jag...
Men innan dess så ska jag åka till den älskade A-K47:an!
Det längtar jag som f*n till!
Det är exakt en vecka idag tills att jag ska åka.

Nu på eftermiddagen så har jag jobbat med en ny header på estetisk verksamhet.
Det blev rätt okej, undrar lite varför jag lämnar in något som jag inte är nöjd med, men det får vara. Jag kan inte få fram bättre utan bilder.
Alla bilder ligger liksom på externa som är hemma.

Men som sagt, rätt okej blev den ändå.

Snart slutar jag! Då bär det av till Bareko *studsar av glädje*...
Ikväll invigs byxorna...

Ha't Bra't!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0