Grattis Jennie!

Måste bara lägga in att jag är sjukt stolt!

Danzanova var ju i helgen iväg och tävlade i Tyskland.

I Lördags så blev Jennie och Robert 6a av 19 (Jennie trodde innan stenhårt på en låg placering). Med andra ord, ett fantastiskt resultat!
Söndagen slutade på en FÖRSTA PLATS!
Ska vi säga så här, Skitbra, Vad vare jag sa?

Jag är stolt supporter!

De andra paren vet jag faktiskt inte hur det gick för, än.
Men jag väntar spänt på resultat (jag vet att det gick bra för övriga också).

Så stort Grattis till hela Danzanova, lite extra mycket Grattis till Jennie såklart!




//Emma

Btw, om dessa inte kan räknas som bäst nu, så undrar man ju lite!

Kommentarer
Postat av: Jennie

MWAHA!

Vi kommer aldrig bli bäst enligt vissa !

Emma och Robert, 5a av 10 första dagen, och 1a av 2 andra.

Ida och Karl, 8a av 19 första dagen, och 3a andra :)!

2008-12-02 @ 14:55:23
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Mika

ÅÅHHH, GRATTIS JENNIE OCH ROBERT!!!!!! :D

2008-12-02 @ 17:29:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0