Frustrerad!

Jag blir så sjukt arg när folk ska ha reda på saker som de inte har med att göra!
Till exempel andras privatliv.
Vad är det för intressant att få veta om ett par har kysst varrandra offentligt?
Jag kan bara inte förstå vad som är intressant i det.
Idag gäller det just det, om jag har sett ett par kyssas offentligt.
Men varför skulle jag gå och berätta det vidare om jag nu hade gjort det?
Om de paret skulle gjort det så är väl det upp till dom?
Eller har jag fel där?

Aja, jag orkar inte med dig och jag är glad att där är ca 190 mil mellan oss!
Vissa vet vem jag menar, andra inte!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Mikael

Jag vet inte vilka det två handlar om eller vem den här personen är... För du har inte sagt det, men jag vet ändå. Tror jag ;) 190 mil, det är en bit så det är nog ganska självklart vem det är... Och då är det självklart vilka dessa två personer också är ;)

2008-12-09 @ 15:46:55
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan säga som så att du har rätt ;)

2008-12-09 @ 17:19:28
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0