Halvt död!

Ja asså det var HEMSKT!
Gick igenom lite gamla dagböcker från Stockholm.
Alltså när jag bodde där...
Hittade att en Anna Nordell hade praoat hos mormor.
Men jag har skrivit att hon gick på gymnasiet på nån musiklinje...
Så det är en annan än den alla förstår att jag tänker på.
Men ja, man blir ju lite små stressad!

Idag har jag åter igen inte gjort ett skit.
Försökt ringa några samtal utan framgång.

I övrigt har jag tittat på Kung fu panda, Mamma mia och lite annat.
Har dessutom lyssnat på intervjun från Äntligen morgon med Linda typ 100 gånger. Jag vet itne om jag har skrattat så mycket på länge.

Nu är det snart dags för att gå och hämta pizza i ösregnet.
Jag har ca 200meter till pizzerian men tycker det är hemskt långt dit.
Jag har ca 3km till skolan men tycker att det kan man ju lätt gå.

Har kommit på varför jag tycker så.
Liksom, pizza beställer man när man ska slöa, då vill man ju inte gå och hämta den. Men innan skolan där man måste sitta stilla en massa måste jag spatta av mig lite.
Jag får nämligen hemska ryck och kan inte sitta still om jag inte rört mig tillräkligt på morgonen. Lamictalen har lite roliga och konstiga biverkningar.

Imorgon är det skola igen och jag ska ta mig dit.
För annars blir det ingen träning för min del.
Kan inte missa en träning till för då kommer jag nog dö!

Nu är det dags att hitta på något!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0