Död, jag menar verkligen DÖD!

Seriöst, jag vet inte om jag lever längre!
Fan vad jag kommer klaga imorgon i skolan.

Matchen idag då...
Jag var nära på död efter andra perioden, men kände att det bara var att bita ihop de sista 20 och kämpa. Jag ville ju inte vara sämre än mina lagkamrater!

Men det var hemskt då jag tillslut såg dubbelt och endast gick på chansningar.
Men jag försökte, försökte att hjälpa men det verkade inte hjälpa.
Jag förstördes totalt och när jag fick ett slag på halsen (helt oprovocerat) så fick jag nog.
Skitungen startade ett krig som jag skulle vinna till varje pris!
Vi kan ju säga som så att jag var nära på att göra dumma saker...
Men jag höll mig lugn och tog revanch genom att rädda alla hennes skott.
Det roligaste under hela matchen var när jag tog ett skott och tjejen som sköt (hon sköt från 2 meters avstånd) säger "Fittmålvakt" för att jag räddade och direkt efter kommer nästa skott som jag också räddar och den tjejen utbryter "hora".

Jag höll på att bryta ihop av skratt...
Liksom jag började tänka typ på Kinesneger och sånt.
Vilken normal människa säger något sånt bara för att man inte lyckas göra mål?
Skrattretande är just vad det är!

Hela jag känns helt  tung och huvudet sprängs snart!
Eller ja, nära på i alla fall.

Snart så är det dags för mig att gå till sängen, om jag inte somnar i soffan.

Godnatt världen!
//Emma

Btw. Visste ni att de hemlösa i Stockholm fått en tidig julklapp? Zlatan gjode mål för Inter! Eller var det nyhets killen på tv4a nyheterna som sa lite fel?

Kommentarer
Postat av: madi

Jadu,

det var en hård match det här.

Men du gjorde ett bra jobb Emma, like always! :)

2008-12-14 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0