Död, Död, Död, Men God Jul!

Okej, jag är en dag sen, eller ja, julen är ju inte över...
Så god jul!
Jag hade för mig att jag hade läst ett bra rimm där det stod Jul är Kul!
Synd bara att det inte stämmer någonstans här!
Jaja...
Smumman av allt är att, jag numera har 580gb att fylla med Linda saker vilket är typ det enda som är bra med allt... Jaja, jag ska inte klaga...

Hoppas dock att alla andra haft en toppen jul!

Kommer snart inlägg om hur det va hos A-K!

God jul!
//Emma

Ps. Om jag missat att svara på något God Jul så är det bara för att jag typ har dött...
Men bli inte ledsna! Jag tänker på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland musikbloggar. Kul med andra som skriver om musik också.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig jul och kommer få ett gott nytt år.



Minaya

2008-12-26 @ 15:56:45
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0